مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-25اقتصادي

چشم انداز صادرات ایران به اقلیم کردستان 20 میلیارد دلار است


سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه گفت: اقلیم سهم قابل توجهی در صادرات ایران به خود اختصاص داده و برای آینده، 20 میلیارد دلار مراوده ترسیم کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، مهدی شوشتری پیش از ظهر امروز در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه، اظهار داشت: امیدواریم متولیان این حوزه در ایران و اقلیم بتوانند با همراهی و تضارب آرا فرصت هایی را که منطقه ویژه اقتصادی بانه و منطقه آزاد بانه و مریوان در آینده ایجاد می کند بیش از پیش فراهم سازند.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این همایش شاهد یک رویداد بزرگ و تاثیرگذاری تجاری در این منطقه باشیم.

وی از هه وال ابوبکر استاندار سلیمانیه هم تقدیر کرد و افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد روابط با همسایگان خود جایگاه ویژه و سیاست خاصی دارد و همسایگان در چرخه تجارت خارجی کشور ما جایگاه ویژه ای دارند.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه افزود: عراق به عنوان همسایه غربی ما یک هزار و 450 کیلومتر مرز مشترک داریم و در میان همسایگان اولین شریک تجاری ایران است.

وی خاطرنشان کرد: اقلیم کردستان عراق به خاطر ویژگی های خاصی مانند هم مرزی، تمدن، زبان و فرهنگ مشترک به ویژه با استان های کردنشین برای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز صادرات ایران به اقلیم کردستان 20 میلیارد دلار است

چشم انداز صادرات ایران به اقلیم کردستان 20 میلیارد دلار است