مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:402021-05-25اقتصادي

مدیرعامل آبفا گلستان: قطعی های برق ما را به شدت با مشکل روبه رو کرد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تأثیر مستقیم قطعی برق در تأمین آب شرب گرگان خبرداد و گفت: در کنار بحران تولید آب در گلستان و خشکسالی حاکم بر استان، - ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تأثیر مستقیم قطعی برق در تأمین آب شرب گرگان خبرداد و گفت: در کنار بحران تولید آب در گلستان و خشکسالی حاکم بر استان، قطعی های مکرر برق ما را به شدت با مشکل مواجه کرده است.

بهزاد هرمزی اظهار کرد: گلستان یکی از استان هایی است که منابع خوبی ندارد و خشکسالی امسال که در 45 سال گذشته، دومین خشکسالی گسترده در استان گلستان است تأثیر زیادی در کاهش منابع آبی داشته است.

وی افزود: میزان آورد رودخانه ها، بین 30 تا 70 درصد کاهش داشته و بارندگی ها حدود 30 درصد کاهش داشته و سطح سفره های آب زیرزمینی به شدت پایین رفته است.

هرمزی تصریح کرد: تمام منابع آبی استان متکی به 600 حلقه آب شرب است که در کنار 35 هزار حلقه چاه آبی که در عرصه کشاورزی از آن استفاده می کند.

با روشن شدن چاه های آب کشاورزی، سطح سفره های آب زیرزمینی به شدت کاهش پیدا می کند و به صورت طبیعی ما در تأمین آب شرب در استان با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان در ادامه گفت: گرگان مرکز استان گلستان تنها مرکز استانی است که از هیچ گونه سدی برای تأمین آب شرب برخوردار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آبفا گلستان: قطعی های برق ما را به شدت با مشکل روبه رو کرد

مدیرعامل آبفا گلستان: قطعی های برق ما را به شدت با مشکل روبه رو کرد