مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-25ورزشي

عزم استان برای بازگشت راهیان کرمانشاه


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از دیدار استاندار و مسئولین ورزش استان با رییس فدراسیون فوتبال به منظور پیگیری وضعیت بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول فوتبال در آینده ای نزدیک خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از دیدار استاندار و مسئولین ورزش استان با رییس فدراسیون فوتبال به منظور پیگیری وضعیت بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول فوتبال در آینده ای نزدیک خبرداد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پیگیری مسئولین استان برای بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول فوتبال، اظهارکرد: حدود یک ماه پیش مکاتباتی را با استانداری کرمانشاه به منظور پیگیری بازگشت تیم راهیان داشتیم و در نهایت هم نامه ای از طرف استاندار به فدراسیون ارسال شد.

وی تصریح کرد: پیش از اینکه جواب نامه از طرف فدراسیون به استانداری داده شود، استاندار با رییس فدراسیون تماس گرفت و موضوع را پیگیری کرد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: طبق رایزنی هایی که استاندار کرمانشاه با آقای عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال داشته، گویا مقرر شده در آینده ای نزدیک به همراه مسئولین ورزش استان دیداری در فدراسیون باهم داشته باشند و درخصوص بازگشت تیم راهیان پیگیری را بصورت حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم استان برای بازگشت راهیان کرمانشاه

عزم استان برای بازگشت راهیان کرمانشاه