مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-25بين الملل

حمایت تمام قد رییس پارلمان تونس از مساله فلسطین


رییس پارلمان تونس بار دیگر بر پایبندی کشورش به دفاع از مساله فلسطین تاکید کرده و حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مقدسات فلسطینی ها و توسعه شهرک سازی ها را محکوم کرد.

- رییس پارلمان تونس بار دیگر بر پایبندی کشورش به دفاع از مساله فلسطین تاکید کرده و حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مقدسات فلسطینی ها و توسعه شهرک سازی ها را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی پارلمان تونس، راشد العنوشی، رییس این پارلمان دو تماس تلفنی از سوی احمد بحر، معاون اول رییس مجلس قانونگذاری فلسطین و عزام الاحمد، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) دریافت کرد.

الغنوشی در این گفتگوهای تلفنی بر آمادگی پارلمان تونس برای ادامه دادن به نقش قانونی خود، حضور در محافل بین المللی و کمک به ملت فلسطین در دفاع از مساله عالانه شان تاکید کرد.

طبق بیانیه پارلمان تونس، احمد بحر نیز از موضعگیری شریف تونس نسبت به مساله فلسطین و تلاش های رییس پارلمان این کشور و تمامی اعضای آن در حمایت از این مساله و دفاع از مقدسات فلسطینی ها در برابر حملات مکرر و اقدامات سربازان رژیم اشغالگر در نقض حقوق آنها تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد رییس پارلمان تونس از مساله فلسطین

حمایت تمام قد رییس پارلمان تونس از مساله فلسطین