مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-25سياسي

فعالیت 246 دفتر پیشخوان دولت در تبریز


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت 246 دفتر پیشخوان دولت در تبریز، گفت: چالش ها و فرصت های مختلفی از منظر فناوری و بازار کافی پیش روی این دفاتر را وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت 246 دفتر پیشخوان دولت در تبریز، گفت: چالش ها و فرصت های مختلفی از منظر فناوری و بازار کافی پیش روی این دفاتر را وجود دارد.

داود بهبودی در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در استان، اظهار کرد: در حال حاضر فضای مجازی و اپلیکیشن های متعدد در گوشی های هوشمند در بسیاری از موارد، مردم را از مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت بی نیاز می کند و این تهدید هر روز پررنگ تر می شود.

وی افزود: تهدید دیگر مقاومت دستگاه ها و نهادهایی است که نمی خواهند خدمات خود را به این دفاتر منتقل کنند؛ به عنوان مثال هیچ الزام قانونی برای واگذاری تعدادی از خدمات شهرداری به دفاتر پیشخوان دولت وجود ندارد.

بهبودی با اشاره به این که در استان آذربایجان شرقی مجوز فعالیت برای 546 دفتر پیشخوان دولت صادر شده و در تبریز 246 دفتر فعالیت می کنند، تصریح کرد: در حالی که در سایر استان‎های کشور به ازای هر 20 هزار نفر یک دفتر پیشخوان دولت تعریف شده، در استان آذربایجان شرقی برای هر 7 هزار نفر یک دفتر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 246 دفتر پیشخوان دولت در تبریز

فعالیت 246 دفتر پیشخوان دولت در تبریز