مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-25سياسي

قلم زدن در حوزه دفاع مقدس ایثارگری است/ تدوین بانک اطلاعاتی زنان نویسنده


مدیرکل امور بانوان گیلان، قلم زدن در حوزه دفاع مقدس را نوعی ایثارگری دانست و تصریح کرد: با همکاری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دنبال تدوین بانک اطلاعاتی از زنان شاعر و نویسنده استان در حوزه ادبیات پایداری هستیم.

- زهرا یعقوب نژاد در مراسم تجلیل از نویسندگان زن حوزه دفاع مقدس استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 250 شهید گیلانی عملیات بیت المقدس، اظهار کرد: هزار رزمنده گیلانی در حماسه فتح خرمشهر حضور داشتند و 70 جانباز نیز تقدیم اسلام و انقلاب کردیم.

وی کمیته زنان دفاع مقدس را یکی از کمیته های فعال شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان دانست و افزود: ویژه برنامه های کمیته زنان دفاع مقدس گیلان در مناسبت های انقلاب در هشت محور شامل دیدار و سرکشی، تقدیر و تجلیل، برپایی نمایشگاه، برگزاری جشنواره و همایش، برگزاری نشست بصیرتی، خدمات رفاهی، برگزاری مسابقه و اجرای پویش برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، با اشاره به برگزاری کنگره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده گیلانی در قالب همایش لشکر فرشتگان تاریخ ساز همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، عنوان کرد: در دوران همه گیری کرونا و محدودیت دید و بازدید حضوری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم زدن در حوزه دفاع مقدس ایثارگری است/ تدوین بانک اطلاعاتی زنان نویسنده

قلم زدن در حوزه دفاع مقدس ایثارگری است/ تدوین بانک اطلاعاتی زنان نویسنده