مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-25اجتماعي

تشریح آخرین جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس فارس


ثبت نام دانش آموزان در قالب طرح آدرس انجام می شود و تلاش شده دانش آموزان به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت هدایت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی در خصوص ثبت نام دانش آموزان گفت: در میان پایه ها دانش آموزان خود به خود  ثبت نام هستند و نیازی به مراجعه به مدرسه ندارند و فقط  بحث ثبت نام پایه های ورودی شامل پایه های اول،هفتم و دهم را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تشریح نحوه ثبت نام در پایه ورودی اول گفت: اولیا  دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه سیدا و درگاه پادا ، 5 مدرسه را  انتخاب می کنند که بنا بر آدرس محل سکونت یکی از این مدارس طبق بررسی ستاد به آنها اعلام می شود و پس از آن باید برای سنجش نوبت بگیرند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه فارس 5 سال است که فارغ از بحث کرونا ثبت نام ها را از طریق سامانه انجام می دهد افزود: تلاش ما بر این است که حتی الامکان حضور به مدارس را کم کنیم و در این راستا نوبت دهی برای سنجش پایه های اول را از طریق مراجعه به سامانه https://madreseh.

farsedu.

ir/ انجام می دهیم.

وی در خصوص ثبت نام پایه های ورودی هفتم و دهم گفت: در دروه متوسطه اول و دوم تنوع مدارس را شامل تیزهوشان،نمونه دولتی، هیات امنایی،شاهد و عادی را داریم که 20 خرداد آزمون تیزهوشان برگزار می گردد البته در  مدارس پایه هفتم نمونه نداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس فارس

تشریح آخرین جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس فارس