مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-25اقتصادي

فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور فراهم است


معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه کشور گفت: جدای از مشوق های اقتصادی، فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، احمد جمالی ظهر امروز از طریق ویدیوکنفرانس در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادب بانه که با حضور استاندار سلیمانیه و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بانه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 92 منطقه آزاد و ویژه در کشور وجود دارد که 40 مورد آن فعال است و منطقه بانه یکی از مناطق فعال با زیرساخت های لازم است.

وی افزود: مناطق آزاد و ویژه از مزایا و مشوق های سرمایه گذاری برخوردار هستند که فرصت هایی در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد و همین موجب اشتیاق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این مناطق شده است.

جمالی اذعان داشت: منطقه ویژه اقتصادی بانه زیرساخت ها و امکانات لازم را دارد و مشوق های مختلفی در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار می دهد.

وی عنوان کرد: در چند هفته گذشته هم منطقه آزاد تجاری مریوان و بانه تصویب شده است که سرمایه گذاران عراقی می توانند بیشتر از مزایای این مناطق بهره مند شوند.

معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه کشور ادامه داد: تسهیل ترانزیت کالا در مرزهای کشور و نبود بروکراسی زیاد و مشکل فرصتی برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور فراهم است

فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور فراهم است