مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-25سياسي

تشکیل شعب ویژه انتخابات 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شعب ویژه انتخابات 1400 از سه ماه پیش در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شعب ویژه انتخابات 1400 از سه ماه پیش در این استان خبر داد.

عیسی حسنی روز سه شنبه چهارم خرداد ماه 1400در نشست هم اندیشی با رسانه های استان با بیان اینکه کمک به مشارکت در انتخابات را از وظایف حوزه قضایی است، گفت: دستگاه قضایی از 23 ماه گذشته فعالیت خود در راستای کمک به مشارکت در انتخابات را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه رفع موانع و برخورد با جرائم دیگر وظیفه معاون پیشگیری است اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات میان دوره ای مجلس شوریا اسلامی را در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خواهیم داشت، در انتخابات گذشته شاهد بداخلاقی هایی قبل، حین و بعد از انتخابات از سوی داوطلبان و هواداران آنها بودیم که از همه آنها می خواهیم به قانون تمکین کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آنچه این روزها شاهد آن هستیم انعکاس اخبار هتک آمیز و تخریب طرف مقابل است کسی که دیگری را تخریب کند هرگز نماینده، رییس جمهور، قاضی و طلبه خوبی نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه انتخابات 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل شعب ویژه انتخابات 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد