مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-25اقتصادي

تاثیر افزایش استخراج رمزارز بر اشتغال صنعتی نگران کننده است


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس با ابراز نگرانی از تاثیر استخراج رمز ارزها بر انرژی و استفاده فعالان صنعتی از انرژی برق در راستای استخراج رمز ارز، - ایسنا/فارس عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس با ابراز نگرانی از تاثیر استخراج رمز ارزها بر انرژی و استفاده فعالان صنعتی از انرژی برق در راستای استخراج رمز ارز، گفت: در صورت پیشروی این روند در مسیر غیر اصولی در سال های آتی با تعدیل نیرو و بیکاری گسترده روبرو خواهیم شد.

نادر طیبی سه شنبه 4 خرداد در جلسه کمیسیون تخصصی انرژی، محیط زیست، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: از سال گذشته تهیه و تدوین سند راهبردی انرژی با توجه به ظرفیت های استان فارس در کمیسیون متبوع طرح و جلسات کارشناسی با متخصصان برگزار شده است.

او اضافه کرد: تهیه این سند، با اهداف عملیاتی و کاربردی (جامع) برای استفاده توسط فعالان اقتصادی، با در نظر گرفتن تمامی جوانب اعم از منطقه ویژه اقتصادی در حوزه انرژی، صنایع پتروشیمی و حوزه های مرتبط با انرژی نظیر انرژی های تجدیدپذیر و .

در حال انجام و رویکرد اصلی در تدوین این سند پرهیز از سند کتابخانه ای و مطالعاتی است.

طیبی ادامه داد: ارائه پیشنهادها و نظرات کاربردی از سمت اعضای کمیسیون انرژی در راستای تنظیم هرچه بهتر سند راهبردی انرژی، تا رسیدن به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر افزایش استخراج رمزارز بر اشتغال صنعتی نگران کننده است

تاثیر افزایش استخراج رمزارز بر اشتغال صنعتی نگران کننده است