مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-25بين الملل

طرح خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی کرمان راه اندازی شد


طرح خدمات مرجع مجازی با هدف تامین نیازهای پژوهشی و دسترسی به پایگاه های اطلاعات علمی و پژوهشی در کتابخانه های استان کرمان راه اندازی شد.

- ایسنا/کرمان طرح خدمات مرجع مجازی با هدف تامین نیازهای پژوهشی و دسترسی به پایگاه های اطلاعات علمی و پژوهشی در کتابخانه های استان کرمان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمت نوین مرجع مجازی و دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی با هدف تسهیل دسترسی مراجعه کنندگان و پژوهشگران جهت تامین منابع اطلاعاتی معتبر از پایگاه های اطلاعاتی داخلی و خارجی در کتابخانه های عمومی منتخب استان کرمان راه اندازی شده است.

به منظور تأمین نیازهای اطلاعاتی و پژوهشی دانشجویان و محققان از یک سو و جلوگیری از قطع ارتباط دانشجویان با کتابخانه های عمومی و از طرفی تعطیلی دانشگاه ها به دلیل شیوع کرونا و نیاز محققان به منابع اطلاعات علمی، امکان دسترسی به بیش از 1800 منبع الکترونیکی، پایگاه اطلاعاتی، مقالات فارسی و لاتین استانداردهای علمی و صنعتی، پایان نامه و گزارش در 125 میلیون رکورد در موضوعات تخصصی و عمومی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی استان کرمان فراهم کرده است.

سامانه دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی در کتابخانه های عمومی استان کرمان به عنوان خدمتی نوین به جامعه دانشگاهی، محققان و پژوهشگران ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی کرمان راه اندازی شد

طرح خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی کرمان راه اندازی شد