مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-25حوادث

رعد و برق، کوه های صعب العبور پاوه را به آتش کشید/ حریق «بوزین و مره خیل» مهار شد


فرماندار پاوه از مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده «بوزین و مره خیل» بخش باینگان این شهرستان خبر داد و گفت: نیروها در منطقه مستقر شده اند تا در صورت بروز آتش سوزی های موردی بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به اطفای حریق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز ایده پور امروز با حضور در محل آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل بخش باینگان شهرستان پاوه، اظهار داشت: خوشبختانه آتش منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز مهار شد.

وی افزود: از نیروهای خدوم یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروهای زحمتکش یگان حفاظت محیط زیست، نیروهای خستگی ناپذیر هلال احمر و همچنین تعدادی از نیروهای مردمی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به دلیل تلاش 24 ساعت گذشته برای مهار آتش منطقه حفاظت شده مرخیل سپاسگزاری می کنم.

فرماندار پاوه ادامه داد: مدیریت واحد و همکاری بلافاصله ی نیروها و اعضای ستاد مدیریت بحران دلیلی شد بر اینکه مهار آتش که  دارای چندین کانون بود با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

وی گفت: به دلیل وزش باد در منطقه ی مذکور چند دسته از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست و هلال احمر مستقر شده اند تا در صورت بروز آتش سوزی های موردی بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به اطفای حریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعد و برق، کوه های صعب العبور پاوه را به آتش کشید/ حریق «بوزین و مره خیل» مهار شد

رعد و برق، کوه های صعب العبور پاوه را به آتش کشید/ حریق «بوزین و مره خیل» مهار شد