مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-25اقتصادي

بهره مندی بازنشستگان صندوق فولاد از خدمات بانک سامان


با امضای تفاهم نامه میان بانک سامان و صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، بازنشستگان و همچنین شرکت های زیرمجموعه این صندوق می توانند از خدمات بانک سامان بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام سامان رسانه، بانک سامان با امضای تفاهم نامه ای با صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، خدمات خاص و ویژه خود را در اختیار بازنشستگان و شرکت های زیرمجموعه این صندوق قرار خواهد داد.

بر اساس این تفاهم نامه که در مراسمی به امضای علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان و رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد رسید، بانک سامان اقدام به ارائه تسهیلات ریالی و صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان، ارائه خدمات ارزی به منظور خرید کالاهای مورد نیاز شرکتهای زیر مجموعه صندوق، تخصیص حد اعتباری تسهیلات ریالی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی برای شرکتهای زیر مجموعه صندوق و ایجاد زمینه استفاده صندوق و شرکتهای زیر مجموعه از خدمات گروه مالی سامان همچون صرافی، کارگزاری، بیمه، تأمین سرمایه و .

خواهد کرد.

در مراسم امضای این تفاهم نامه، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان ، طی سخنانی با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه با صندوق بازنشستگی فولاد گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه منشأ آثار و نتایج مثبتی برای هر دو مجموعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بازنشستگان صندوق فولاد از خدمات بانک سامان

بهره مندی بازنشستگان صندوق فولاد از خدمات بانک سامان