مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-25پزشكي

288 بیمار دارای علایم کرونا در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فوت سه تن از مبتلایان به بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: با بستری 59 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 288 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فوت سه تن از مبتلایان به بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: با بستری 59 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 288 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید احمد هاشمی در این خصوص افزود: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24 ساعته گذشته و تا ظهر امروز 4 خرداد ماه، متاسفانه 3 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

وی با اشاره به اینکه حدود 60 درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت شکننده ای به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی می کنند.

وی افزود: همه گروها های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن باید از طریق مراجعه به آدرس salamat.

gov.

ir ثبت نام کرده تا به ترتیب سنی به صورت هوشمند و از طریق پیامک نوبت دهی شوند و از هرگونه مراجعه بصورت حضوری و بدون نوبت خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

288 بیمار دارای علایم کرونا در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند

288 بیمار دارای علایم کرونا در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند