مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:052021-05-25اقتصادي

پرداخت 1600 میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار در حوزه روستایی


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: 1600 میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار پرداخت کردیم که 23 هزار طرح شامل این تسهیلات شده است.

- اصغر نوراله زاده امروز در حاشیه افتتاح کارخانه داروسازی یاس کبود در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته در حوزه روستایی بالغ بر هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم، اظهار کرد: این مبلغ، 23 هزار طرح را شامل شده است و نزدیک به 30 هزار فرصت شغلی را توسعه و ایجاد کرده است مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه گفت: اگر شرایط کشور برای مهار و مدیریت ویروس کرونا امکان پرداخت تسهیلات و را اندازی کارها وجود داشته باشد تا پایان سال 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات طبق برنامه ریزی مشخص شده پرداخت می شود.

وی با بیان این که 200 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم که نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش داشته است، گفت: نزدیک به  هزار و 200 طرح افتتاح شده و برای 5 هزار اشتغال زایی شده است.

نوراله زاده با اشاره به این که، هزار و 500 میلیارد تومان حجم تسهیلات پروژه گیاهان دارویی است، خاطرنشان کرد: شرکت داروسازی یاس کبود یکی از بهترین پروژه هایی است که در حوزه تولید داروهای گیاهی است که 2 محصول خوب در این کارخانه تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1600 میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار در حوزه روستایی

پرداخت 1600 میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار در حوزه روستایی