مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-25سياسي

داستان یک قهرمان؛ فرزند آچاچی، شکارچی تانک، رقیب بی بدیل بالگردهای آپاچی


بسیاری از مردم کشور ما، جومونگ، آرنولد، رامبو و تمام اسطوره های خیالی دنیا را می شناسند؛ اما نمی دانند که فرزند آچاچی ایران، به تنهایی، از کل بالگردهای آپاچی جهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روز مقاومت، یادآور دلاوری ها و رشادت های مردان مردی است که یا از خاک به افلاک رفتند و یا با به یادگار گذاشتن عضوی از بدن خود در میدان نبرد، راه قمر بنی هاشم(ع) را در پیش گرفتند و در ادامه مسیر شهیدان، همچنان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی مشغول جهاد هستند.

به شکرانه وجود این مردان و به پاس تمام رشادت ها و دلاوری هایشان، امروز و در روز مقاومت، سراغ مردی رفتیم که در جایگاه خود در دنیا نظیر ندارد، اما در ایران اسلامی که امنیت این روزهایش را مدیون از خودگذشتگی های مردانی از جنس مهمان ما است آن گونه که باید معرفی و شناسانده نشده است.

بزرگ مرد بازنشسته امروز و کودک خوش آتیه دیروز، در دامنه کوه قافلانکوه و ساحل رود خانه خروشان قزل اوزن شهر آچاچی که آن روزها روستایی از توابع میانه آذربایجان شرقی بود؛ در یک خوبی دست یافتند و برای اولین بار از یک روستا به مسابقات المپیک رسیدند.

با لبخند می گوید: منظورم از این مطالب این است که اگر من هم مثل این آقایان ادامه تحصیل می دادم، بدون شک، دوچرخه سوار خوبی می شدم ولی اگر تبلیغ سوء نشود باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک قهرمان؛ فرزند آچاچی، شکارچی تانک، رقیب بی بدیل بالگردهای آپاچی

داستان یک قهرمان؛ فرزند آچاچی، شکارچی تانک، رقیب بی بدیل بالگردهای آپاچی