مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-25اقتصادي

جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران


رییس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه قیمت تلویزیون و دیگر لوازم صوتی و تصویری افزایش نداشته است، از فراوانی (وفور) لوازم خانگی قاچاق شرکت های کره ای (ساخت کشور مصر) در بازارهای پایتخت خبر داد.

- رییس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه قیمت تلویزیون و دیگر لوازم صوتی و تصویری افزایش نداشته است، از فراوانی (وفور) لوازم خانگی قاچاق شرکت های کره ای (ساخت کشور مصر) در بازارهای پایتخت خبر داد.

سید علیرضا موسوی مجد امروز (سه شنبه) در گفت وگو با ایرنا درخصوص قیمت تلویزیون و دیگر لوازم صوتی و تصویری، افزود: برخی واحدهای تابعه این انجمن با توجه به افزایش هزینه ها از جمله قیمت محصولات پتروشیمی، فولاد، مس، همچنین حقوق و دستمزد از ابتدای سال، تقاضای 10 درصد افزایش قیمت ها را داشتند.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط خاص کنونی بازار که همه چیز متاثر از نیروهای عرضه و تقاضا است، تولیدکنندگان متوجه شدند که عرضه محصولات با قیمت های بالاتر از کشش پذیری لازم برخوردار نخواهد بود و به ناچار اکنون با همان قیمت های قبلی عرضه می کنند.

موسوی مجد یادآور شد: این در حالی است که تولیدکنندگان داخلی مجبورند با اجناس قاچاق موجود در بازار که به دلیل نپرداختن مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های گمرکی و غیره به مرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران

جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران