مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-25ورزشي

آزادی 120 زندانی جرائم مالی از زندان های البرز


مدیرکل امور زندان های استان البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون 120 بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شده اند که این آمار تا پنجم خرداد به 150 نفر خواهد رسید.

- ایسنا/البرز مدیرکل امور زندان های استان البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون 120 بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شده اند که این آمار تا پنجم خرداد به 150 نفر خواهد رسید.

اسماعیل جمیاری در نشست مطبوعاتی که روز سه شنبه چهارم خرداد در ندامتگاه شهید کچویی فردیس برگزار شد، اظهار کرد: زندان شهری است که باید تمامی امکانات، خدمات و شرایط زندگی یک انسان در آن فراهم شود است و زندانیان تنها در امر آزادی با سایر مردم متفاوت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: اداره کل زندان های البرز به طور مستمر اقداماتی همچون احداث سرانه های ورزشی، آموزشی و درمانی را اجرایی می کند.

جمیاری با بیان اینکه یکی از دلایل وقوع جرم ناآگاهی است، ادامه داد: طی تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش شرایطی برای تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی برای زندانیان داوطلب فراهم است و حتی افراد بی سواد زیر 60 سال می توانند از این خدمات برخوردار شوند.

وی یکی دیگر از دلایل وقوع جرم را ضعیف بودن باورهای دینی متخلفین دانست و افزود: در این راستا برگزاری نماز جماعت و تبیین احکام دینی توسط ائمه جماعت برای زندانیان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 120 زندانی جرائم مالی از زندان های البرز

آزادی 120 زندانی جرائم مالی از زندان های البرز