مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-25سياسي

پیشگیری از وقوع جرم مستلزم مشارکت مدیران ِپایگاه های فرهنگی است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین: پیشگیری از وقوع جرم مستلزم مشارکت مدیران ِ پایگاه های فرهنگی در سکونت گاه های غیر رسمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین علی فولیان در اولین نشست هم اندیشی با روحانیون و مدیران پایگاه های فرهنگی و مذهبی سکونت گاه های نامتعارف شهرستان قزوین که در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار گردید جرایم و آسیب های اجتماعی را به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را برهم می زند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می دهد بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: افزایش ناهنجاری ها نشانه ای از وجود بحران محسوب می شود و نظم اجتماعی را تهدید می کند و پیشگیری از جرم نیز یکی از موضوعات اساسی در حیات بشری است که همواره به شیوه های مختلفی اعمال گردیده است.

یکی از عوامل مؤثر و کارآمد در رابطه با پیشگیری از جرم، نقش و تأثیر آموزه های دینی بر افراد می باشد؛ آموزه هایی که باعث خود کنترلی در افراد می شود و دیگر نیازی به کنترل رسمی یا غیررسمی نخواهیم داشت.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بر روند رو به رشد آسیب های اجتماعی در جامعه بر استفاده از ظرفیت آموزه های دینی در کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم و بروز آسیب های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از وقوع جرم مستلزم مشارکت مدیران ِپایگاه های فرهنگی است

پیشگیری از وقوع جرم مستلزم مشارکت مدیران ِپایگاه های فرهنگی است