مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:302021-05-25ورزشي

تجهیز 50 مسجد شهر به امکانات ورزشی


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم گفت: تلاش داریم که مساجد صرفاً محل نماز جماعت نباشد و مردم نیازهای مختلفی را با گردآمدن در مساجد رفع کنند که یکی از آن ها تجهیز 50 مسجد به امکانات ورزشی بوده است.

- حسن مالکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، یکی از اقدامات فرهنگی در مدیریت شهری را تقویت تعامل بین بخش های مختلف شهر دانست و گفت: در سال های اخیر شهرداری تلاش کرده با مشارکت دستگاه های فرهنگی امکانات را تجمیع کرده و خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.

وی یکی دیگر از اقدامات را راه اندازی نمایشگاه بیت حضرت امام(ره) عنوان کرد و افزود: امروز این بیت به یک نمایشگاه دائمی تبدیل شده که در چهار زبان و 40 قاب اتفاقات مصور در خصوص امام راحل(ره) اطلاعات را به مخاطبان ارائه می کند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم به تبدیل منازل شهدا به خانه موزه اشاره کرد و گفت: خانه موزه شهیدان زین الدین یکی از شاخص ترین این موزه ها است که به مرکزی برای نشر و اشاعه فرهنگ شهدا تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: خانه شهید شفیعی در محله دروازه ری هم تملک شده که به زودی درب آن به روی مردم باز خواهد شد؛ در حوزه تورهای قم گردی نیز بازدید از محلات قم، فضاهای گردشگری مذهبی و فرهنگی و تاریخی شهر قم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 50 مسجد شهر به امکانات ورزشی

تجهیز 50 مسجد شهر به امکانات ورزشی