مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:302021-05-25سياسي

جشن میلاد شهید شاخص سال نهاوند برگزار شد


همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر، جشن تولد «محمد موبِر» شهید شاخص سال شهرستان نهاوند با حضور خانواده شهید در موزه شهدای نهاوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر، جشن تولد محمد موبِر شهید شاخص سال شهرستان نهاوند با حضور خانواده شهید فرمانده سپاه و رییس بنیاد شهید در موزه شهدای نهاوند برگزار شد.

این مراسم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد موبِر از همرزمان شهید محمد طالبیان که در سوم خرداد سال 44  متولد و در سال 70 در درگیری با منافقان به شهادت رسیده بود برگزار شد.

در مراسم جشن میلاد شهید که برای نخستین بار در سطح شهرستان برگزار می شود با حضور جمعی از بسیجیان و همرزمان وی از خانواده شهید و تنها فرزند این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

شهید محمد ابراهیم موبِر در روز سوم خرداد سال 1344 در خانواده ای مذهبی و اصیل در محله قدیمی پای قلعه نهاوند دیده به جهان گشود، دوران تحصیلات خود را در نهاوند گذراند و به خدمت سربازی اعزام و پس از آن به استخدام آموزش و پرورش این شهرستان درآمد.

محمد ابراهیم در زمانی که تجاوزگران به قصد پیکار با دین و انقلاب آمده بود لحظه ای آرام و قرار نداشت و با تأسی از دستور امام خمینی(ره) با خیل یاران بسیجی چندین بار راهی جبهه های حق علیه باطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد شهید شاخص سال نهاوند برگزار شد

جشن میلاد شهید شاخص سال نهاوند برگزار شد