مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-25حوادث

ثبت 8 فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در اردیبهشت ماه امسال


رییس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی یزد با بیان این که اورژانس یزد یکهزار و 242 حادثه ترافیکی را پوشش داده گفت: هشت نفر در حوادث ترافیکی یزد در اردیبهشت ماه سال جاری جان خود را از دست دادند.

- احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه سازمان اورژانس در اردیبهشت ماه چهار هزار و 460 ماموریت غیرترافیکی داشته است اظهار کرد: در این مدت هزار و 26 ماموریت حوادث ترافیک شهری و 216 ماموریت ترافیک جاده ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 227 نفر بر اثر حوادث ترافیکی با ماموریت های اورژانس به بیمارستان منتقل شده و بستری شدند افزود: در این مدت 13 ماموریت امداد هوایی از طریق بالگرد انجام شده و 383 ماموریت نیز در پرونده کوید 19 برای انتقال به مراکز درمانی ثبت شده است.

رییس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی یزد با بیان اینکه گاز مونواکسید کربن در ماه گذشته 4 نفر مسموم در استان برجای گذاشت ادامه داد: مسمومیت با مونواکسید کربن یا گازگرفتگی، مسمومیتی است که به خاطر تنفس گاز خطرناک مونوکسید کربن ایجاد می شود.

وی بیان کرد: همچنین اورژانس یزد 122 ماموریت نیز در خصوص سایر مسمومیت ها انجام داده و در این مدت 261 مأموریت برای انتقال و یا بررسی وضعیت بیماران قلبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 8 فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در اردیبهشت ماه امسال

ثبت 8 فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در اردیبهشت ماه امسال