مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-25اجتماعي

هشدار هواشناسی درباره خیزش گرد و خاک در اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وزش باد، تندبادهای لحظه ای و خیزش گرد و خاک طی امروز و فردا در استان، از احتمال بروز خسارت به تاسیسات شهری و روستایی، - ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وزش باد، تندبادهای لحظه ای و خیزش گرد و خاک طی امروز و فردا در استان، از احتمال بروز خسارت به تاسیسات شهری و روستایی، اختلال در مسیرهای مواصلاتی، آسیب به سازه های شهری و روستایی و شکسته شدن درختان خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی امروز و فردا در سطح استان است.

براین اساس وضعیت جوی طی این مدت در بیشتر مناطق استان کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و تندبادهای لحظه ای در نیمه شرقی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان به ویژه نیمه غربی 2 تا 3 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت، گفت: دمای هوای امروز اصفهان حداکثر به 31 درجه سانتیگراد و کمینه دمای هوای صبح فردا به 16 درجه سانتیگراد می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی درباره خیزش گرد و خاک در اصفهان

هشدار هواشناسی درباره خیزش گرد و خاک در اصفهان