مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 12:002021-05-25اقتصادي

بومی سازی بیش از 160 قطعه صنعت فولاد در فولاد سفیددشت


مدیر عملیات و مسئول کمیته بومی سازی شرکت فولاد سفیددشت گفت: با تشکیل کمیته بومی سازی فولاد سفیددشت، بیش از 160 قطعه و تجهیز مورد نیاز صنعت فولاد بومی سازی شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر عملیات و مسئول کمیته بومی سازی شرکت فولاد سفیددشت گفت: با تشکیل کمیته بومی سازی فولاد سفیددشت، بیش از 160 قطعه و تجهیز مورد نیاز صنعت فولاد بومی سازی شده است.

ایمان سلیمانی با تأکید بر نهادینه شدن بومی سازی و استفاده از توانمندسازی داخلی به عنوان یکی از اولویت های مهم این شرکت، اظهار کرد: بومی سازی قطعات و تجهیزات برای شرکت فولاد سفیددشت از جنبه های مختلفی از جمله خودکفایی، توانمندسازی صنایع داخلی، کاهش هزینه های ارزی، قابلیت بهینه سازی و بازطراحی تجهیزات و قطعات، تسریع در فرایند خرید و سهولت دسترسی به خدمات پس از فروش، حائز اهمیت است.

وی گفت: با تشکیل کمیته بومی سازی فولاد سفیددشت، در سال 1397، شناسایی و سازمان دهی قطعات و تجهیزات با قابلیت تأمین از داخل در دستور کار قرار گرفت که حاصل این فرایند، بومی سازی بیش از 160 قطعه و تجهیز مورد نیاز صنعت فولاد بوده است.

مسئول کمیته بومی سازی فولاد سفیددشت از طراحی و ساخت الکتروموتورهای MV، گلوب ولوها، دمپرهای الکتریکی دمنده ها، عملگر والوها، گیربکس های واحد کلاریفایر، کلاسیفایر و سیستم حمل مواد، روتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی بیش از 160 قطعه صنعت فولاد در فولاد سفیددشت

بومی سازی بیش از 160 قطعه صنعت فولاد در فولاد سفیددشت