مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:002021-05-25سياسي

در دیدار رییس صداوسیما با وزیر نیرو چه گذشت؟


رییس سازمان صداوسیما در دیدار با وزیر نیرو، بر استفاده از راهبردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در تولید برنامه هایی با موضوع اصلاح الگوی مصرف تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، به دنبال اختلالات ایجاد شده در سامانه برق رسانی کشور و قطعی های اخیر برق، اردکانیان وزیر نیرو برای ارائه گزارشی در این زمینه و استمداد از رسانه ملی برای کمک به این وزارتخانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، با رییس سازمان صداوسیما دیدار کرد.

عبدالعلی علی عسکری در این دیدار با ذکر پیشینه خوب وزارت نیرو از ابتدای انقلاب تاکنون در زمینه خدمت رسانی به مردم گفت: وزارت نیرو از ابتدای انقلاب با بهره مندی از نیروهای جهادی اقدامات زیادی انجام داده است و از وزارتخانه های افتخار آمیز جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان صداوسیما از پایین بودن تعرفه ها و اثر آن بر مصرف مردم سخن گفت و افزود: پایین بودن قیمت نیروهایی چون برق و آب موجب می شود مردم در مصرف درست آن ها کوتاهی کنند و اگر این ذهنیت در مردم ایجاد شود که مصرف هر چیزی بیشتر از حد نیاز، اسراف است و به ضرر کشور و خود آنهاست، فرهنگ صرفه جویی در مردم به وجود می آید و دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار رییس صداوسیما با وزیر نیرو چه گذشت؟

در دیدار رییس صداوسیما با وزیر نیرو چه گذشت؟