مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:252021-05-25بين الملل

مخترع همدانی به آمریکا «نه» گفت/ تولید خمیردندان صد درصد گیاهی


«صادق زنگنه» تولیدکننده و مخترع همدانی با تلاش های شبانه روزی جاده سنگلاخ تولید را در نوردیده و خمیردندانی کاملاً طبیعی بدون ذره ای ماده شیمیایی که مشابه داخلی و خارجی ندارد تولید کرده است، - خبرگزاری فارس- همدان، سولماز عنایتی: به آمریکا نه گفته و از مسؤولان داخلی هم نه شنیده است، اما شکست را نپذیرفته و تا رسیدن به قله موفقیت مسیر خودش را ادامه داده است.

کشورهای خارجی از جمله آمریکا، سوئد، عمان و دیگران او را یافته و پیشنهاد انتقال تکنولوژی اش را دادند، تکنولوژی که ماحصل مجاهدت های شبانه روزی هفت ساله است اما عرق به این آب و خاک مجالش نداد، ماند تا بیافریند.

صادق زنگنه پژوهشگر و مخترع همدانی پرچم ایران و ایرانیان را بر فراز آسمان موفقیت گسترانده و نام ایران را بار دیگر جهانی کرده است.

او موفق به اختراع و تولید خمیردندان صد درصد گیاهی شده محصولی که حتی در جای جای جهان یک نمونه ندارد.

این مخترع جوان و توانمند از مانع تراشی عبور کرده و جاده سنگلاخ تولید را درنوردیده، او با توکل بر خداوند و همت خود و یاری دو سرمایه گذار مردمی که با فروش طلا  و آپارتمان به یاری اش شتافتند به این موفقیت ها دست یافته است.

این پژوهشگر و تولیدکننده مدعی است استفاده از این محصول میزان مراجعه مردم به دندانپزشکی ها را می کاهد و در هزینه خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخترع همدانی به آمریکا «نه» گفت/ تولید خمیردندان صد درصد گیاهی

مخترع همدانی به آمریکا «نه» گفت/ تولید خمیردندان صد درصد گیاهی