مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:402021-05-25اقتصادي

برداشت ها از صندوق توسعه ملی طبق قانون بوده است


دولت در خصوص برداشت از صندوق توسعه ملی کاملاً بر اساس قانون عمل کرده و برداشت های انجام شده در راستای اهداف مورد نظر آن بوده است.

- سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: دولت در خصوص برداشت از صندوق توسعه ملی کاملاً بر اساس قانون عمل کرده و برداشت های انجام شده در راستای اهداف مورد نظر آن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مبلغ یک میلیارد یورو، توسعه اراضی کشاورزی خوزستان و ایلام، ذخایر راهبردی (شرکت پشتیبانی امور دام)، منابع مورد نیاز صدا و سیما و تقویت بنیه دفاعی کشور اشاره کرد که کلیه مستندات این اقدامات در دفاتر صندوق، ثبت و ضبط شده و به تأیید مراجع ذیصلاح رسیده است.

همچنین در خصوص پرداخت های صورت گرفته به طرح های متقاضی منابع صندوق نیز کلیه منابع تخصیص داده شده، مطابق با مفاد اساسنامه و ضوابط صندوق بوده و ارگان های نظارتی از جمله هیأت نظارت، متشکل از دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی کل کشور و سازمان حسابرسی کشور، همواره کلیه اسناد و دارایی ها و حساب های صندوق را مورد رسیدگی قرار داده است.

هیأت مذکور گزارش های نظارتی خود را هر 6 ماه یک بار به هیأت امنا و مجلس شورای اسلامی تقدیم می کنند که تاکنون نیز مورد تأیید مراجع یاد شده قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت ها از صندوق توسعه ملی طبق قانون بوده است

برداشت ها از صندوق توسعه ملی طبق قانون بوده است