مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-25اقتصادي

استقرار سامانه های شهروند از برنامه های سال 1400 بیمه سلامت استان بوشهر


مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر عنوان کرد: از دیگر برنامه های سال 1400 استقرار سامانه های شهروند است که هر بیمه شده میتواند با مراجعه به سایت مشخص شده سوابق بیمه خود را چک کند و یا طرح شکایت نماید.

- پرویز رمضانی در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: در مجموع 419 موسسه تشخیصی درمانی در استان بوشهر طرف قرار داد بیمه سلامت است که خوشبختانه بالغ بر 90 درصد از موسسات تشخیصی و درمانی موجود در سطح استان با ما قرارداد دارند.

این مسئول در رابطه با برنامه های اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر در سال 1400 گفت: ما امسال بحث تکمیل و تداوم برنامه نسخه نویسی الکترونیکی را داریم که از دو طریق عقد قرارداد با تمام پزشکان و ایجاد دسترسی برای پزشکان غیر طرف قرار داد انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر اظهار کرد: برنامه مهم دیگر، کاهش کاربرد و حذف دفترچه کاغذی است که در سطح استان حدود 70 هزار نفر در قالب این صندوق تحت پوشش هستند و از ابتدای اردیبهشت ماه چاپ این دفترچه را متوقف کردیم، بنابراین بیمه شدگان برای مراجعه به موسسات تشخیصی درمانی می توانند خدمات را به صورت الکترونیک دریافت کنند و به هر دلیلی که امکان تجویز نسخه الکترونیکی وجود نداشته باشد، با درج کد ملی بر روی سربرگ نسخه، این خدمات در داروخانه ها به صورت بیمه ای برای بیمه شدگان ارائه می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سامانه های شهروند از برنامه های سال 1400 بیمه سلامت استان بوشهر

استقرار سامانه های شهروند از برنامه های سال 1400 بیمه سلامت استان بوشهر