مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-25فرهنگي

جزییات تهیه بلیت فیلم های جشنواره جهانی فجر برای اهالی رسانه


اهالی رسانه که کارت حضور در سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را دریافت کرده اند، از امروز می توانند برای تهیه بلیت فیلم های مورد نظر خود به سینماتیکت مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فرآیند بلیت فروشی سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از صبح امروز 4 خردادماه در سایت سینماتیکت آغاز شده است.

بنابر آنچه که پیش از این اعلام شد، اصحاب رسانه و آن دسته از افرادی که کارت حضور در این رویداد را دریافت کرده اند، می توانند در بازه زمانی اعلام شده، به صورت روزانه از طریق سایت سینماتیکت اقدام به تهیه بلیت کنند.

اصحاب رسانه با مراجعه به سایت و بر اساس سانس های اعلام شده، می توانند برای هر سانس یک بلیت تهیه کنند و با توجه به اینکه شماره خبرنگارانی که برایشان کارت صادر شده در سایت سینماتیکت موجود است، در فرآیند خرید بلیت نیازی به پرداخت وجه نیست و به صورت پیش فرض، تهیه این بلیت ها برای این گروه رایگان خواهد بود.

دارندگان کارت جشنواره هر روز از ساعت 9 صبح تا 12، اعضای باشگاه مخاطبان از ساعت 12 تا 15 و دیگر افراد از ساعت 15 به بعد می توانند اقدام به تهیه بلیت کنند.

تعیین این زمان بندی به این معنی نیست که آن دسته از افرادی که موفق به رزرو بلیت در ساعت مقرر نشده اند، دیگر امکان تهیه بلیت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تهیه بلیت فیلم های جشنواره جهانی فجر برای اهالی رسانه

جزییات تهیه بلیت فیلم های جشنواره جهانی فجر برای اهالی رسانه