مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 14:102021-05-25سياسي

حمایت های لازم از اقشار کم درآمد در دوره کرونا انجام گیرد


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت : مردم به رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی، در دوره شیوع کرونا با تمام توان از همنوعان نیازمند خود در قالب طرح های مختلف کمک مومنانه حمایت کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت : مردم به رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی، در دوره شیوع کرونا با تمام توان از همنوعان نیازمند خود در قالب طرح های مختلف کمک مومنانه حمایت کردند.

بدرشکوهی در اولین جلسه مرکز هماهنگی مشارکت های مردمی برای مبارزه با کرونای استان آذربایجان شرقی، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تاسیس این مرکز ازسوی وزارت کشور و تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه، اظهار کرد: انتظار داریم رسانه ها در این زمینه، توجه بیشتری نسبت به انتشار عملکرد و همکاری با مجموعه های فعال در زمینه کمک های مردمی داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 877 تشکل و سازمان های مردم نهاد در زمینه موضوعات مربوط به کرونا عنوان کرد: فعالیت نوع دوستانه مردم در این دوران، تداعی کننده صحنه های ایثار و از خودگذشتگی دفاع مقدس است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار، سازمان های مردم نهاد استان بیش از دو هزار میلیارد ریال برای کمک های نقدی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در بین مردم نیازمند اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های لازم از اقشار کم درآمد در دوره کرونا انجام گیرد

حمایت های لازم از اقشار کم درآمد در دوره کرونا انجام گیرد