مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 14:152021-05-25بين الملل

بیرون راندن فلسطینی ها از منازلشان در قدس جنایت جنگی است


وزیر امور خارجه اردن امروز سه شنبه گفت: بیرون راندن فلسطینی ها از خانه هایشان درمحله الشیخ جراح  قدس، جنایت جنگی است و اوضاع را بار دیگر منفجر می کند.

- به نقل از القدس العربی، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن امروز سه شنبه گفت: بیرون راندن فلسطینی ها از خانه هایشان در محله الشیخ جراح قدس، جنایت جنگی است و اوضاع را بار دیگر منفجر می کند.

الصفدی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ریاض المالکی وزیر امور خارجه فلسطین پس از دیدار با محمود عباس گفت که کشورش از طریق گشودن یک افق سیاسی که منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین شود، برای تثبیت آتش بس و عدم تکرار تشدید اوضاع در همه اراضی فلسطین از جمله نوار غزه تلاش می کند.

وی ادامه داد: تلاش ها به منظور برآورده کردن حقوق مشروع فلسطینی ها و تشکیل کشور فلسطین ادامه دارد.

رییس دستگاه دیپلماسی اردن با بیان اینکه اگر بخواهیم اوضاع به روی ما منفجر نشود، باید این درگیری را از ریشه حل کنیم، یادآورشد که پیامی از پادشاه اردن را به محمود عباس تحویل داده است که وی در آن بر هماهنگ کردن تلاش های فلسطین و اردن تاکید کرده است.

الصفدی با اشاره به اینکه نمی توان از روی مسئله فلسطین عبور کرد و صلح همه جانبه بدون راه حلی عادلانه برای مسئله فلسطین وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر بررسی ها در راستای جستجوی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرون راندن فلسطینی ها از منازلشان در قدس جنایت جنگی است

بیرون راندن فلسطینی ها از منازلشان در قدس جنایت جنگی است