مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 15:102021-05-25سياسي

نباید در بیان ضعف های کرمانشاه سیاه نمایی کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نباید در بیان عیوب و ضعف های استان سیاه نمایی کرد، گفت: برای درمان آسیب های اجتماعی همه باید پای کار باشند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نباید در بیان عیوب و ضعف های استان سیاه نمایی کرد، گفت: برای درمان آسیب های اجتماعی همه باید پای کار باشند.

حسین خوش اقبال در جلسه کارگروه اجتماعی استان با اشاره به تلاش های بزرگان در برافراشتن نام کرمانشاه، گفت: تعصب و غیرت کرمانشاهیان از دیر باز زبانزد بوده و امروز ما باید پاسدار این ارزشها باشیم.

وی با بیان اینکه کسی منکر مشکلات اقتصادی و اجتماعی در استان نیست، افزود: سیاه نمایی در بیان نقاط ضعف و برجسته سازی آن موجب دلسردی بزرگان و عدم اقبال سرمایه گذاران برای ورود به استان می شود.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه در بیان ایرادات باید آبرو و حیثیت استان را در نظر گرفت، تصریح کرد: باید با تلاش های جمعی محرومیت و ضعف ها را بر طرف کنیم، چرا که همه ما در وضعیت کنونی نقش داشته ایم و باید پذیرای قصورات خود باشیم.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: باید جایگاه استان را ارتقا بدهیم و هریک سهم خود را در کمبودهای موجود بپذیریم، چرا که توسعه استان محصول کار همه قوا حتی نیروهای مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در بیان ضعف های کرمانشاه سیاه نمایی کرد

نباید در بیان ضعف های کرمانشاه سیاه نمایی کرد