مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 15:352021-05-25اجتماعي

زنگ خطر لاغری دانش آموزان در خراسان جنوبی


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این آمار نشان می دهد مواد معدنی و ویتامین های لازم و کافی به دانش آموزان نمی رسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج در هر دو مرحله لاغری سهم دانش آموزان استان از این برآورد بوده است.

به گفته حمیدی در دامنه لاغر و خیلی لاغر دانش آموزان استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و یزد قرار دارند، در دامنه اضافه وزن، استان های شهر تهران، مازندران و گیلان و در دامنه چاقی، به ترتیب استان های گیلان، شهر تهران و مازندران قرار دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بر اساس آمار طرح کوچ زنگ خطر لاغری دانش آموزان در استان بصدا درآمده است، گفت: خراسان جنوبی جزو 4 استانی است که دانش آموزان لاغر و خیلی لاغر زیادی نسبت به آمار کشور دارد.

گلدانی مقدم با بیان اینکه این آمار نشان می دهد مواد معدنی و ویتامین های لازم و کافی به دانش آموزان نمی رسد، افزود: اگر این شرایط بهبود پیدا نکند در آینده با مادران و پدرانی روبرو خواهیم بود که نخواهند توانست به وظایف خودشان عمل کنند و از بنیه بدنی کافی برای اداره یک زندگی هم برخوردار نخواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر لاغری دانش آموزان در خراسان جنوبی

زنگ خطر لاغری دانش آموزان در خراسان جنوبی