مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 16:152021-05-25اقتصادي

ماجرای دپوی 200 اتوبوس شرکت واحد در بوستان سرخه حصار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اتوبوسرانی تهران با حدود 5500 نیرو در بخش عمومی و خصوصی فعال است و هر چند در شرایط کرونا آمار مسافران آن کاهش یافته، - تهران دارای مشکل کمبود اتوبوس است.

برخی گزارشات حکایت از دپوی 200 اتوبوس شرکت واحد در بوستان سرخه حصار دارد البته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی می گوید؛ اتوبوس دپو نکرده ایم و این اتوبوس ها فقط پشتیبان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اتوبوسرانی تهران با حدود 5500 نیرو در بخش عمومی و خصوصی فعال است و هر چند در شرایط کرونا آمار مسافران آن کاهش یافته، ولی یکی از پایه های اصلی حمل و نقل عمومی در پایتخت محسوب می شود.

تا قبل از کرونا آمار مسافران اتوبوس های به حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر در روز می رسید، ولی اکنون از ترس ابتلا به کرونا و اجرای محدودیت های تردد به گفته مدیران شهری، مسافران آمارشان میانگین 500 هزار نفر در طول روز است.

هرچند مسافران در استفاده از ماسک اهتمام دارند و تقریبا مسافر بدون ماسک در اتوبوس ها نیست، ولی نگرانی ها از ابتلا به کرونا در موج چهارم افزایش یافت و به دغدغه مسافران و رانندگان اتوبوس ها افزود بر اساس سند ملی واکسیناسیون نیز قرار است رانندگان در فاز سوم برنامه واکسیناسیون در برابر کرونا واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دپوی 200 اتوبوس شرکت واحد در بوستان سرخه حصار

ماجرای دپوی 200 اتوبوس شرکت واحد در بوستان سرخه حصار