مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-25سياسي

مردم در انتخابات حماسه ای دیگر رقم خواهند زد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مردم در انتخابات حماسه دیگررقم خواهند زد و هر کسی مردم را از مشارکت در انتخابات نهی یا دلسرد کند متعلق به کشور و انقلاب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری امروز در یک گفت وگو رسانه ای با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، عنوان کرد: با توجه به موقعیت شناسی و دشمن شناسی که مردم ایران دارند، حماسه ای دیگر در انتخابات پیش رو رقم خواهند زد.

وی در همین خصوص افزود: هر کسی مردم را از مشارکت در انتخابات نهی یا دلسرد کند متعلق به کشور و انقلاب نیست.

معاون استاندار هرمزگان با تصریح بر این که انتخابات میثاقی ملی برای رقم زدن سرنوشت آینده کشور است، خاطرنشان کرد: در 42 ساله بعد از انقلاب اسلامی نیز همواره مردم در صحنه دفاع از انقلاب مشارکتی فعالانه داشته اند و این نقش هرگز از جانب مردم ترک نشده است.

حیدری ادامه داد: انتخابات امسال نیز اهمیتی دوچندان دارد چرا که هم اولین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی بشمار می رود و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران توانسته به نقطه مهمی در معادلات منطقه ای دست پیدا کند که دشمن درصدد ضربه زدن به این موقعیت کم نظیر است و لذا شرکت بالای مردم در انتخابات به تراز ایران در عرصه بین المللی نیز کمک شایانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات حماسه ای دیگر رقم خواهند زد

مردم در انتخابات حماسه ای دیگر رقم خواهند زد