مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-25سياسي

رونمایی از زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند در روز مقاومت + عکس


«زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند» نخستین کتاب شعر دفاع مقدس شهرستان آستارا هم زمان با روز مقاومت با حضور دبیر شورای تألیف، پژوهش و نشر آثار ادبی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان در این شهرستان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فرامرز محمدی پور امشب در آیین رونمایی از نخستین کتاب شعر دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: انتشارات رج چاپ 15 مجموعه شعر پایداری شاعران دیار میرزا را در دستور کار خود قرار داه است.

دبیر شورای تألیف، پژوهش و نشر آثار ادبی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان هدف از چاپ این تعداد مجموعه شعر پایداری را شناسایی شاعران جوان و انقلابی و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت دانست و گفت: ادبیات پایداری در شاهنامه فردوسی آیینه ای درخشان دارد و مانایی این گونه ادبی حرف امروز نیست و در ادبیات معاصر از جایگاه بی بدلیلی برخوردار است.

امام جمعه آستارا نیز در آیین رونمایی از نخستین کتاب شعر دفاع مقدس این شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: با انتشار این کتاب یادی شد از ایثارگران و شهدایی که در راه دفاع از وطن و آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب جان با ارزش خود را فدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند در روز مقاومت + عکس

رونمایی از زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند در روز مقاومت + عکس