مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 17:402021-05-25اقتصادي

نسخه نویسی الکترونیک 80 درصد پزشکان یزد/رهگیری داروها میسر شد


مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اجرای موفق طرح نسخه نویسی الکترونیک در یزد گفت: در حال حاضر 80 درصد پزشکان یزدی به صورت الکترونیک نسخه می نویسند.

- ، محمد دریجانی روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به آغاز طرح نسخه الکترونیکی در استان یزد از سال 98 اظهار داشت: این طرح در حال حاضر 80 درصد پزشکان و 87 درصد درمانگاه ها و مراکز درمانی یزد اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 990 موسسه درمانی و تشخیصی خصوصی و دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت هستند، افزود: تلاش ما این است که این طرح تا مردادماه امسال در تمام مراکز درمانی و تشخیصی و مطب پزشکان استان اجرایی شود که با اجرای کامل آن، دیگر از آبان ماه نسخه کاغذی از پزشکان پذیرفته نخواهد شد.

دریجانی با بیان اینکه مکانیزم های تشویقی برای پزشکانی که نسخه الکترونیکی صادر می کنند، در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بیماران از پزشکان نسخه الکترونیکی مطالبه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد تاکید کرد: در حال حاضر در دفاتر کارگزاری دفترچه بیمه صادر نمی شود اما سایر فرآیندهای بیمه ای انجام می گیرد.

دریجانی، یزد و کرمان را از استانهای پیشتاز در اجرای طرح نسخه الکترونیک معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و پزشکان بتوانیم در سریعترین زمان ممکن به پوشش 100 درصدی طرح برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نویسی الکترونیک 80 درصد پزشکان یزد/رهگیری داروها میسر شد

نسخه نویسی الکترونیک 80 درصد پزشکان یزد/رهگیری داروها میسر شد