مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 20:052021-05-25اقتصادي

میلیون ها نفر در صف انتظار برای ورود به کلاب هاوس


مدیرعامل کلاب هاوس که به تازگی نسخه اندروید خود را عرضه کرده است، اعلام کرد میلیون ها نفر در لیست انتظار برای ورود به این شبکه اجتماعی صوتی هستند.

- مدیرعامل کلاب هاوس که به تازگی نسخه اندروید خود را عرضه کرده است، اعلام کرد میلیون ها نفر در لیست انتظار برای ورود به این شبکه اجتماعی صوتی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پل دیویسون، هم موسس و مدیرعامل کلاب هاوس گفت: کلاب هاوس دوباره با سرعت در حال رشد است و این بار آمادگی بهتری دارد.

شمار کاربران جهانی که ماهانه اپلیکیشن کلاب هاوس را نصب می کنند از بیش از 9 میلیون نفر در فوریه به 900 هزار نفر در آوریل کاهش پیدا کرد.

اما این شبکه اجتماعی صوتی ماه میلادی جاری نسخه اندروید اپلیکیشن خود را عرضه کرد و شاهد پیوستن یک میلیون کاربر اندرویدی بود.

پل دیویسون با بیان این که میلیون ها نفر در لیست انتظار برای ورود به کلاب هاوس هستند، به شبکه سی ان بی سی گفت: امیدوارم آماده باشیم تا اجازه دهیم بزودی افراد بیشتری به این شبکه اجتماعی ملحق شوند.

وی گفت: هنگامی که وی و روهان سِت، موسس دیگر کلاب هاوس در مارس 2020 این استارتاپ را راه اندازی کردند، بر این باور بودند که یک رویکرد حساب شده برای رشد اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیون ها نفر در صف انتظار برای ورود به کلاب هاوس

میلیون ها نفر در صف انتظار برای ورود به کلاب هاوس