مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 20:152021-05-25سياسي

افت آموزشی دوره کرونا در کدام مقطع تحصیلی بیشتر است؟


مسلماً افت آموزشی بیشتر در مقطع کارشناسی رخ داده است چرا که برخی دروس این مقطع باید به صورت حضوری به دانشجویان ارائه شود اما شرایط فعلی، - مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره منویات رهبر معظم انقلاب و ابراز نگرانی ایشان از افت یادگیری دانشجویان در پی آموزش مجازی، اظهار کرد: افت یادگیری در همه دانشگاه ها با شدتی یکسان صورت نگرفته و بسیاری از دانشجویان با همان انگیزه دوران برگزاری حضوری کلاس ها، در سامانه آموزش مجازی حضور پیدا کرده و سطح دانش خود را بالا بردند.

وی ادامه داد: آموزش مجازی از مزایایی برخوردار است و نباید منکر آنها شد؛ از جمله این مزایا می توان به امکان بازگشت چندباره به کلاس های برگزار شده، اشاره کرد؛ این در صورتی است که در زمان برگزاری حضوری کلاس، دانشجویان از امکان حضور مجدد در یک کلاس برخوردار نبودند.

ملانظری افزود: در برخی دروس، آموزش مجازی این فرصت را برای اساتید فراهم کرد تا محتواهای بیشتری در اختیار دانشجویان قرار دهند و مطالبی پربارتر به آنان ارائه دهند.

* افت آموزشی در مقطع کارشناسی رییس دانشگاه الزهرا(س) گفت: مسلماً افت آموزشی بیشتر در مقطع کارشناسی رخ داده چرا که برخی دروس این مقطع باید و قانونگذاران نظام آموزش عالی این فرصت را برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت آموزشی دوره کرونا در کدام مقطع تحصیلی بیشتر است؟

افت آموزشی دوره کرونا در کدام مقطع تحصیلی بیشتر است؟