مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 20:552021-05-25سياسي

ضبط و منتشر کننده مکالمه صوتی خصوصی در ورامین بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از دستگیری فردی که اقدام به ضبط و انتشار مکالمه خصوصی در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا شمس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صبح امروز فردی که با برنامه ریزی قبلی، اقدام به ضبط مکالمه تلفنی خصوصی و انتشار گسترده آن در فضای عمومی و مجازی کرده بود دستگیر و بازداشت شد.

وی با تأکید بر حفظ حقوق قانونی تمام افرادی که در این فایل صوتی نام آن ها برده شده است، گفت: بر اساس اصل 25 قانون اساسی، مکالمات تلفنی افراد، حریم خصوصی آن ها تلقی شده و افشاء، انتشار و در دسترس قرار دادن آن به موجب مواد 744 و 745 قانون جرایم رایانه ای، جرم تلقی شده و مستوجب مجازات و ضمانت اجرای قانونی قرار گرفته است و با قاطعیت تمام با مرتکبین و ناقضین قانون در سطح جامعه برخورد می شود.

دادستان ورامین ضمن تشکر از فعالان عرصه رسانه ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات و تبلیغات داوطلبین، متأسفانه دیده می شود که افرادی با اهدافی مشخص و انتخاباتی و بعضاً به طور نیابتی، با اتهام زنی و سوءاستفاده از افکار و احساسات عمومی و تحریف مسائل اجتماعی، اقدام به نشر و نقل اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و تخریب اشخاص و دستگاه های نظارتی و اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و منتشر کننده مکالمه صوتی خصوصی در ورامین بازداشت شد

ضبط و منتشر کننده مکالمه صوتی خصوصی در ورامین بازداشت شد