مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 02:252021-05-25اجتماعي

تراژدی خاموشی ها و آزمون های آنلاین خرداد


«امتحانات خرداد»، «خاموشی ها» و «قطع شبکه دیتای همراه» سه راس مثلثی هستند که در این روزهای خرداد ماه به تیتر رسانه ها کشیده شده اند، احتمالا دانش آموزان این نسل برای آیندگان به جای جمله معروف «ما دود چراغ خوردیم و زیر نور شمع درس خوندیم» تعریف خواهند .

- ایسنا/گیلان امتحانات خرداد ، خاموشی ها و قطع شبکه دیتای همراه سه راس مثلثی هستند که در این روزهای خرداد ماه به تیتر رسانه ها کشیده شده اند، احتمالا دانش آموزان این نسل برای آیندگان به جای جمله معروف ما دود چراغ خوردیم و زیر نور شمع درس خوندیم تعریف خواهند کرد که دوره ما زمان امتحانات پایانی استرس قطعی برق و خاموش شدن دکل های مخابراتی داشتیم! خرداد ماه همواره برای دانش آموزان و اولیای آنها ماه پر استرس و اضطرابی محسوب می شود چرا که یک دانش آموز پس از یکسال تلاش و مطالعه نتیجه زحمات خود را در این ماه می بیند و حال اینکه این استرس و اضطراب برای دانش آموزان پایه های نزدیک به آزمون سرنوشت ساز کنکور با شدت بیشتر همراه است زیرا نتیجه امتحانات پایانی شان تاثیر بسزایی در کنکور دارد.

اما آنچه که امسال تنور این استرس و اضطراب را برای دانش آموزان و خانواده ها داغ تر کرده، خاموشی های برنامه ریزی شده می باشد که یک ماه زودتر از شروع فصل گرما آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی خاموشی ها و آزمون های آنلاین خرداد

تراژدی خاموشی ها و آزمون های آنلاین خرداد