مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 02:552021-05-25ورزشي

دعوت سه بانوی فوتبالیست کرمانشاه به اردوی تیم های ملی


نائب رییس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: سه نفر از بانوان فوتبالیست این استان به اردوی تیم های ملی رده سنی زیر 20 سال و بزرگسالان دعوت شدند.

- سمیه علی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از حضور بانوان کرمانشاهی در اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد و اظهار داشت: اردوهای تیم ملی فوتبال را در سه رده سنی زیر 17 سال (نوجوانان)، زیر 20 سال (جوانان) و بزرگسال پیش رو داریم که در هر کدام از این اردوها یک بانوی کرمانشاهی حضور دارد.

وی ادامه داد: در اردوی نوجوانان 34 نفر، اردوی جوانان 23 نفر و در اردوی بزرگسالان 30 نفر از سراسر کشور و از شهرستان های مختلف دعوت شدند که در این میان سه بانوی کرمانشاهی ثنا صادقی در رده سنی بزرگسالان، فاطمه پسندیده در رده سنی جوان و یاسمن جلیلیان در رده نوجوان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نائب رییس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: در رده سنی زیر 20 سال (جوانان) و زیر 17 سال( نوجوانان) مسابقات کافا در ازبکستان و در رده سنی بزرگسالان مسابقات بلاروس را  پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: اولین اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان در تاریخ پنج لغایت دهم خردادماه جاری و با مربیگری شادی مهینی در مجموعه ورزشی صفاییه استان اصفهان برگزار می شود که این اردو به منظور انتخاب نفرات برتر جهت حضور در مرحله نخست رقابت های مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سه بانوی فوتبالیست کرمانشاه به اردوی تیم های ملی

دعوت سه بانوی فوتبالیست کرمانشاه به اردوی تیم های ملی