مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-25اقتصادي

مصرف برق در اردبیل به 300 مگاوات رسید


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در چهارمین روز از فصل بهار میزان مصرف برق با تعدیل گرمای هوا در استان اردبیل به 300 مگاوات رسید.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در چهارمین روز از فصل بهار میزان مصرف برق با تعدیل گرمای هوا در استان اردبیل به 300 مگاوات رسید.

حسین قدیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز تنها در برخی از مناطق استان و برای 30 درصد مشترکان در یک نوبت اعمال خاموشی انجام شد تا با یک فرآیند ثابت و بهینه مصرف خاموشی ها را نیز به نفع شهروندان مدیریت کنیم.

وی به کاهش گرمای هوای در اردبیل با وزش بادهای محلی اشاره کرد و گفت: سقف اعلام شده برای استان 251 مگاوات بود که بالاتر از این میزان مصرف برق را در بین مشترکان بخش های مختلف شاهد بودیم اما با تدبیری مناسب سعی کردیم کمترین خاموشی ها را اعمال کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین آسیب ما در ساعات اوج مصرف و از 12 ظهر تا 17 عصر است که از شهروندان و مشترکان برق انتظار داریم در این ساعات مصرف خود را مدیریت کرده و به کاهش خاموشی ها کمک کنند.

قدیمی افزود: در بخش صنعت، کشاورزی و ادارات کاهش 34 درصد مگاوات مصرف برق را با همکاری و همراهی مناسب شاهد بودیم به گونه ای که در بین مشترکان خانگی نیز مصرف برق در ساعات اوج با تعدیل 12 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در اردبیل به 300 مگاوات رسید

مصرف برق در اردبیل به 300 مگاوات رسید