مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-25اقتصادي

توسعه تولید پاپایا در گلخانه های خوزستان


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توسعه تولید محصولات گیاهی گرمسیری جدید از جمله پاپایا در گلخانه های خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توسعه تولید محصولات گیاهی گرمسیری جدید از جمله پاپایا در گلخانه های خوزستان خبر داد.

محمد حسنی نسب در گفت وگو با ایسنا، با توضیح درباره وضعیت باغات استان خوزستان، اظهار کرد: تا پایان سال 98 کل سطح باغات خوزستان، 61 هزار و 700 هکتار و میزان تولید محصولات باغی در این سال نیز، 383 تن بوده است.

وی افزود: تا پایان سال 99، سطح باغات خوزستان به 64 هزار هکتار رسید و میزان محصولات برداشت شده در این سال نیز 450 هزار تن بوده است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: از سطوح محصولات باغبانی، حدود 700 هکتار مربوط به گلخانه ها است و محصولاتی از قبیل انواع گل و گیاه زینتی، سبزیجات و صیفی جات، توت فرنگی و سایر محصولات گلخانه ای در این گلخانه ها تولید می شود.

حسنی نسب با اشاره به میزان محصولات تولیدشده در گلخانه های خوزستان، افزود: در سال 99، حدود 70 هزار تن محصولات خوراکی و 370 میلیون عدد انواع شاخه گل بریده شده و گیاهان زینتی در گلخانه های خوزستان تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تولید پاپایا در گلخانه های خوزستان

توسعه تولید پاپایا در گلخانه های خوزستان