مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:202021-05-25سياسي

نتایج هایش های علمی برای دنیا ارزشمند است


رییس اتحادیه دانشگاه های قفقاز گفت: بی تردید نتایج همایش های علمی از جمله کنفرانس بین المللی که در زنجان در حال برگزاری است، برای دنیا ارزشمند خواهد بود.

- ایسنا/زنجان رییس اتحادیه دانشگاه های قفقاز گفت: بی تردید نتایج همایش های علمی از جمله کنفرانس بین المللی که در زنجان در حال برگزاری است، برای دنیا ارزشمند خواهد بود.

پروفسور رمضان کرکماز شامگاه دیروز (4 خردادماه) در افتتاحیه کنفرانس بین المللی کووید - 19؛ نظام سلامت، درس های آموخته که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه دنیا با تغییرات سریع و همراه با گسترش کرونا به صحنه جدیدی مشهور شد، اظهار کرد: در این صحنه، دنیا بسیار کوچک و تنیده به هم شد و کرونا به انسان ها نشان داد که همه چیز در دنیا به هم وابسته است.

وی با بیان اینکه برای تعادل و سلامتی دنیا و نجات و شریعت از محصول کاپیتالیسم وحشی که همان حرص و منفعت طلبی است، ما مجبور هستیم نفس جدیدی از معنویت و روحانیت را در آن بدمیم، افزود: باید به هر قیمتی نور دانش و علم را از دست کاپیتالیسم منفعت طلب نجات داده و آن را در جایگاه اصلی خود قرار دهیم، در غیر این صورت دنیای ما به دنیای فلاکت باری تبدیل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ما مجبور هستیم صفات باارزش انسانی مانند صداقت، راستی و دوست داشتن را به دنیا نشان داده و آن را ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج هایش های علمی برای دنیا ارزشمند است

نتایج هایش های علمی برای دنیا ارزشمند است