مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-26سياسي

خفگی اصفهان با توسعه شهرک صنعتی محمودآباد


شهرک صنعتی محمودآباد که در بردارنده شرکت ها و سنگ بری های مطرح کشور است، «قطب سنگ» ایران نام گرفته و در پنج کیلومتری جاده اصفهان به شاهین شهر، - ایسنا/اصفهان شهرک صنعتی محمودآباد که در بردارنده شرکت ها و سنگ بری های مطرح کشور است، قطب سنگ ایران نام گرفته و در پنج کیلومتری جاده اصفهان به شاهین شهر، مقابل پالایشگاه شهید منتظری اصفهان قرار دارد.

هفته گذشته، جمعیت زیست بان پایدار، به دبیری خوشه عظیم پور، طی نامه ای اعتراض این سازمان مردم نهاد و شهروندان بحران زده حاشیه نشین شهر اصفهان را به دیوان عدالت اداری کشور اعلام کرد.

این نامه تلاش برای توسعه 270 هکتاری شهرک محمودآباد را نگران کننده تلقی کرد و در 9 بند، تبعات و خسارات ناشی از این توسعه را با عناوین آلودگی خاک و سفره های آب زیرزمینی، انتشار ذرات و ترکیبات آلاینده در هوا و کریدور وزش باد، افزایش آلودگی در اثر افزایش حجم قابل توجه حمل ونقل و ترابری های ناشی از فعالیت واحدها در ایجاد آلودگی های زیست محیطی تشریح کرده است.

خوشه عظیم پور- دبیر جمعیت زیست بان پایدار به ایسنا گفت: بین محل مورد نظر برای توسعه 270 هکتاری تا محل فعلی شهرک محمودآباد، محدوده وسیعی قرار دارد که در صورت اجرای توسعه 270 هکتاری، این محدوده آزاد نیز مستعد استقرار واحدهای صنعتی می شود و عملاً گسترش این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خفگی اصفهان با توسعه شهرک صنعتی محمودآباد

خفگی اصفهان با توسعه شهرک صنعتی محمودآباد