مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-26ورزشي

اٌفت ورزشکاران در نبود مسابقات/طعم تلخ کمبود امکانات


قهرمان رشته ورزشی جودو خراسان جنوبی از مسئولان درخواست کرد: مسابقات، لیگ ها و مسابقات جایزه بزرگ برای جودوکاران برگزار شود تا در این مدت تعلیق از رکود آنان جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ورزش جودو و دفاع شخصی از رشته های پرطرفدار و پرکاربرد در دنیاست و طرفداران زیادی به ویژه در بین قشر جوان دارد.

این رشته در دو سال گذشته به دلیل تعلیق ناجوان مردانه از سوی فدراسیون جهانی درگیر مشکلاتی شد.

اما نکته مهم در این میان این است که در این مدت تعلیق مسئولان کشوری و استانی ورزشکاران حرفه ای خود را فراموش نکنند و با ایجاد برنامه ها و مشوق هایی پویایی را به این قشر بازگردانند تا در آینده پیش از تعلیق با قدرت ظاهر شوند.

مجتبی فیاض زاده از قهرمانان جودو و دفاع شخصی خراسان جنوبی است که در سطح کشوری خوش درخشیده است و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است.

او کسی است که در کنار ورزش حرفه ای به موضوع تحصیل نیز اهمیت ویژه ای داده است و فارغ التحصیل ارشد گردشگری است و مؤلف چندین کتاب و مقاله در همین راستا است.

این قهرمان از سن 13 سالگی ورزش را با رشته رزمی کونگ فو آغاز کرد و 19 سال است ورزش حرفه ای را ادامه می دهد و در رشته های کونگ فو، ووشو و کیک بوکس چندین مدال قهرمانی دارد و در رشته های جودو و دفاع شخصی که رشته های اصلی او هستند نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اٌفت ورزشکاران در نبود مسابقات/طعم تلخ کمبود امکانات

اٌفت ورزشکاران در نبود مسابقات/طعم تلخ کمبود امکانات