مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:302021-05-26اقتصادي

آخرین وضعیت احداث پل های بزرگ «کنجان چم» درمحور ایلام- مهران


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: 4 کیلومتر دیگر از محور ایلام- مهران تا اربعین آینده چهار بانده می شود.

- آخرین وضعیت احداث پل های بزرگ کنجان چم درمحور ایلام- مهران ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: 4 کیلومتر دیگر از محور ایلام- مهران تا اربعین آینده چهار بانده می شود.

عبدالله بهادری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد سه دستگاه پل عظیم بر روی رودخانه کنجانچم درکیلومتر 55 و 56 در مراحل پایانی احداث قرار دارند که دو دستگاه از این پل ها مربوط به کیلومتر 55 و طول هر کدام از این پلها 100 متر با چهار دهنه 25 متری است و در مجموع بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه پلهای کیلومتر 55 به جهت اتصال باند برگشت بزرگراه ایلام- مهران در منطقه کنجانچم احداث شده اند و این قطعه به طول 8 کیلومتر در حال احداث است، خاطر نشان کرد: در کیلومتر 56 مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم دیگر به طول 180 متر با هفت دهنه با نزدیک به 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که با بهره برداری از این پل بزرگ چند نقطه پر حادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: در قطعه دوم احداث بزرگراه ایلام مهران حد فاصل سه راهی ماربره تا تقاطع صالح آباد که 19 کیلومتر است، 4 کیلومتر راهسازی باقی مانده که ساخت پلها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت احداث پل های بزرگ «کنجان چم» درمحور ایلام- مهران

آخرین وضعیت احداث پل های بزرگ «کنجان چم» درمحور ایلام- مهران