مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-26سياسي

جهاد اصلی جوانان امروز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پقزوین با بیان اینکه فرموده مقام معظم رهبری در رابطه با خرمشهرهای پیش رو فقط مرتبط با جنگ نیست، جهاد اصلی جوانان را شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن دانست.

- حجت الاسلام سید مهدی خضری در مراسم سلسله نشست های فعالان فرهنگی استان شب گذشته در شبستان امیرالمومنین (ع) با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در سوم خرداد اظهار کرد: اگر ما منطق فتح خرمشهر را بیاموزیم با آن منطق فلسطین را فتح می کنیم و همان منطق نیز مستضعفین عالم را نجات می دهد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین اذعان کرد: منطق فتح خرمشهر این است که مؤمنین با تمام توان و هر آنچه که داشتند در صحنه حاضر شده و با تمام توان پای میدان آمدند و همین امر باعث شد تا با کمک دست الهی دژ مستحکم دشمن متجاوز در خرمشهر شکسته شود.

این مسئول گفت: زمانی که ما در امتحانات انقلاب از جمله انتخابات قرار می گیریم اگر بیاموزیم که یک ماه با تمام توان در صحنه حاضر شویم دست اراده الهی ظاهر شده و معجزه تغییر قلوب اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: انتخابات به تعبیر رهبر انقلاب لیله القدر انقلاب است و سرنوشت یک کشور رقم می خورد و چنانچه که اهمیت شب قدر برای بانوی دوعالم به گونه ای بود که حسنین را برای ان بیدار نگه می داشتند ما نیز باید به ایشان توسل بجوییم و سعی کنیم که شب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اصلی جوانان امروز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است

جهاد اصلی جوانان امروز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است