مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-26سياسي

رأی دادن یک تکلیف شرعی و قانونی است/ «وحدت» رکن اصلی


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: رأی دادن یک تکلیف شرعی و قانونی است و اگر ادعای مسلمانی داریم، باید به تکلیف شرعی خود عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی صبح چهارشنبه در نشست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت استان سمنان برای تقویت انسجام و همدلی بین دو شورا و نیروهای انقلاب به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه نیروهای انقلابی همواره منادیان وحدت، ائتلاف، همدلی و هماهنگی بوده اند و از این پس نیز همین گونه خواهد بود، ابراز کرد: اگر انسان بخواهد برای خداوند متعال کار کند، غیر از وحدت هیچ برنامه ای نمی تواند داشته باشد و دین مبین اسلام، رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ما را به وحدت دعوت فرموده اند.

وی با بیان اینکه یکی از امتیازات مهم مردم در استان سمنان، توجه به امر وحدت است، افزود: سمنان استان ممتازی محسوب می شود و به فرموده آیت الله نوری همدانی، از جهات مختلفی ممتاز و برجسته است لذا یکی از جهات ممتاز بودن استان، وحدت قوی مردم آن است؛ چراکه اگر وحدت وجود داشته باشد، انسان به هدف اصلی خود در تمام بخش ها می رسد.

باید به وحدت توجه داشت نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دست خداوند متعال همواره با جمعیت و عاملان به وحدت است، خطاب به همه مردم گفت: اگر می خواهید خداوند متعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی دادن یک تکلیف شرعی و قانونی است/ «وحدت» رکن اصلی

رأی دادن یک تکلیف شرعی و قانونی است/ «وحدت» رکن اصلی